We can leave your friends behind

Jag är sjuk. Dödssjuk. Eller så inte. Men jag hostar som en idiot och låter förjävlig när jag pratar. Annars är det rätt chill. Har ingen feber. Vad jag vet. Man kanske ska kolla temperaturen.

I morgon börjar primärvårdspraktiken. Jag hoppas det går vägen. Ska vara ända borta i Ullånger. Världens ände. Herregud. Och jag ska pendla varenda dag. Fatta om jag försover mig. Då kan man snacka om att starta paniken. Fast det borde gå bra så länge som jag lägger mig i tid. Bussen går 07.15 så. Det är ju inte allt för sent.

Och till Louise nu. De e klart man måste ha kakor i sängen när man sover. Tänk om man vaknar mitt i natten och är jättehungrig. Då är det ju perfekt att det finns lite kakor nära till hands. Hehe...

Annars då. All cred till alla ssk:or som har gått ut och klarat skolan. Jag hatar verkligen det här. Missförstå mig rätt nu. Jag älskar yrket i sig. Att man ska ta hand om människor och allt det här. Det är verkligen det jag vill göra. Men alla dessa rapporter man ska skriva. Vad är det för mening med det? Och sen när man lämnar in dom så gnäller dom på att språket är fel och att man är alldeles för stor i orden. Vad sjutton menar dom med STORA I ORDEN. Nej. Dessa lärare är ju ett slag för sig.

Nu ska jag knarka lite ibuprofen och hoppas på att jag blir lite bättre. Ska fika snart med girlsen så...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback