Was all this for real or just some kind of Hell

Jag undrar hur många idag det är som kollar almenackan. Eller lyssnar vad man har att säga. Hade namnsdag igår. Ni kan ju gissa hur många som kom ihåg det. Inte var det noll i alla fall. Men en människa kom ihåg det. Älskade lilla A. Ibland är hon bara för bäst.

Har virkat mig en socka idag. Den blev jätteful. Och jättesne. Sen har jag gjort den helt fel också. Så om någon vill ha enbart en ful, sne socka så kan ni få den av mig. Helt gratis. Fick en blåsa på tummen av denna socka med. Se. Den för bara ondska med sig för att jag ska ha något att göra om dagarna. Elaka socka. Tror jag ska ta fram min gammla stickning igen. Eller brodera klart nått av alla mina 500 broderier jag äger.

Nej. Nu ska jag se på tv. Shutter Island går ju på fyran. Den var det ett tag sedan man såg.
Så sov så gott inatt folket. Det vet jag att jag ska göra. Sova så underbart gott.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback