Let's hope you never leave old friend

Jag har verkligen trevliga vänner jag. Frågar man dom vad dom ska hitta på till kvällen får man till svar "Ingenting". Sen när man loggar in på FB:n så ser man nog allt ni hittar på. Festar och umgås medan jag bara sitter hemma instängd som en apa på zoo.
Förstå nu varför jag inte tycker om människor som ljuger. Så jävla irriterande. Är det så svårt att berätta vad man ska göra?
Annars har jag kommit fram till vad jag kan prata med mina vänner om. Och det är en bra skillnad på person till person. Helt sjukt. En person pratar jag bajs med medan en annan pratar jag porr med. En annan kan man berätta hemligheter för medan en annan säger man sånt som man fort vill sprida. Det är ju inte många av dom jag kan lita på. En annan lyssnar på vad jag säger medan en annan aldrig kan sluta prata om saker. Ja. Finns inte så mycket mer att säga än att dom kan ju sluta ljuga i alla fall. Resten är ju ganska ok. Man lär ju sig med tiden...

Har även gjort köttfärslimpa idag för första gången i mitt liv. Satan va gott det var. Om man får skryta. Men det är ju inte så många som läser det här så... Och jag är sjuk. Låter helt förjävlig. Har ingen röst och hostar så att lungorna är på väg ut. Det är inte det bästa.
Men men. Nu ska jag sitta här i min ensamhet och tycka synd om mig själv. Äta ostkrokar och titta på film.
Hoppas ni andra har en bättre helg.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback