Jag hatar världen och världen hatar mig

Känns för tillfället som om att hela världen går emot mig. Det är verkligen någon som verkligen hatar mig. Igår krascha min dator. Och den krascha rejält. Frågan om den går att reparera. Så nu har jag ingen dator, inga skor, inga vänner och en skolgång som går åt helvete. Och på allt detta igår fick jag min mens med. Satt bara och stortjöt i min säng. Orkar inte mycket mera nu. Och hälsan är åt helvete den med. Fast den är på bättringsvägen. Hickan börjar komma tillbaka så...
Nej. Tack E för att jag får låna din dator. Inte för att jag förstår mycket av den. Det är en apple...
Nej. Nu ska jag duscha och sen är det sängen för mig. Annika börjar känna sig väldigt trött just nu.
Så ta hand om er och på återseende. När det nu blir...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback