Jag älskar varje steg jag tar

Jag är helt klart den dummaste på hela jorden. Eller dum och dum. Jag kan bara inte tänka längre än näsan räcker.
Praktiserade em i fredags. Slutar halv 10 på kvällen. Innan jag gick till jobbet orkade jag inte med något mycket alls. Satte på mig ett par mjukisar och tänkte att de e lugnt. Det är inte en jävel som är ute sent en kväll i veckan. Man blir verkligen trött av att praktisera. Sedan när jag är på väg hem ifrån jobbet möter jag folk konstant. Fattar inte varför, tills jag ser en människa med en systemetpåse i handen. Då går det upp ett ljus för Annika. Det är påsk och det är fredag. Inte för att jag bryr mig så mycket. Mjukisar e fan livet.
Det var även fullmåne i fredags. Och jag måste säga att jag blev lite besviken. Inte ett enda monster mötte jag på vägen hem. Väldigt trist.

Annars då. Har en rapport som ska vara klar till kl 8 i morgon och jag har inte ens börjat. Min dag blir bara bättre och bättre. Men men. Det är väl bara att börja. Är bara så sjukt jäkla trist att skriva dessa jävla rapporter. Värsta som finns. GAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH.

Hoppas ni andra har de bättre. Nu ska jag försöka börja iaf.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback