Jacob Dunderskägg

Ringde min kära syster idag. Ville prata med henne. Men det ville inte hon. Fast hon hade ju besök så... Och den lilla råttan gnäller som satan om hennes paket. Men det skickade jag igår. Så jag sa till henne att den borde ha kommit idag. Så vi lägger på och hon borde ha sprungit till brevlådan. För 10 min senare fick jag ett jättefint sms utav henne. Hon hade fått paketet och blev överlycklig. Gav henne boken "Jacob Dunderskägg". Den var väldigt sliten dock. Fick köpa den på biblioteket. Så ni kan ju tänka er hur den såg ut. Men glad blev hon i alla fall. Och huvudsaken det.
Drömde även inatt. Helt sjuk dröm. Man märker verkligen hur ensam jag är. Dödar jag inte folk i mina drömmar så drömmer jag att dom kommer och kramar om mig. Inatt var det grannen som kom in till mig och sov med mig. Och sov bara. Inget annat. Tror det var så att jag låg och sov. Sedan kom grannen in och la sig bredvid mig och kramade om mig. En hel natt. Sedan så kunde grannen komma in lite nu och då och sitta och prata med mig medan vi satt och titta på tv. Borde ju vara ett tecken på att jag är sjukt ensam för tillfället.
Sen en sista sak jag vill ta upp. Jag har gått ner i vikt som satan. Ni vet säkert att jag har praktik nu. Och nu är jag inne på avdelningen. Då måste man använda sådana vackra sjukhuskläder. Ni vet dom vita som alla inom vården går omkring i. Och den storleken jag för det mesta brukar använda har börjat sitta bra på mig. Det skaver inte någonstans. Annars brukar jag få använda en storlek större bara för att min mage är för stor. Men nu så verkar det ju som om att min mage är på väg åt rätt håll. FY FAN VAD HÄRLIGT :D:D
Nej. Nu ska jag äta.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback