I wanna hit that HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGH!

Ojojoj. Annika börjar bli för gammal för att festa. Helt klart. Inte mycket jag minns av sista halvan av festen igår. Kommer ihåg ganska mycket dock. Fast inte sen när alkoholen slog till. Herregud. Det är ju bra att man kan roa någon i alla fall.
Annars då. Livet rullar vidare. L och jag är nästan klara med c-uppsatsen nu. Vi har bara abstrakt och lite småpyssel kvar. Borde även ta och läsa igenom hela arbetet också. Nån som känner att de vill kolla igenom våran fina litteraturstudie?
För tillfället gör jag absolut ingenting. Är mest förvånad över att jag mår så bra idag. Med tanke på hur jag mådde inatt. Eller, jag vet ju inte hur jag mådde inatt. Förutom att jag var glad. Jätteglad.
Nej. Nu vill jag att Will ska logga in sig på skype så att vi kan prata. Var ett tag sen nu.

Så. Den här är till dig Will:



Sköt om er allihopa och ta det lugnt med alkoholen.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

<3 <3 <3 <3 <3 <3 skype idag ist :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback