CSN

Äntligen har jag fått mina pengar ifrån CSN. Älskade, underbara, efterlängtade pengar. Inte en dag för sent kom ni. Och eftersom jag inte har fått något på hela året så fick jag hela 9000 kr. Dom lär ju försvinna fort. Var på hemköp idag och handlade lite mat. Eftersom allt hos mig gapar tomt. Och vad kommer jag hem med? Jag har handlat förr 200 kr. Och av dessa 200 kr kan man inte räkna nått av det som mat. Jag har gjort av med 200 kr på bara skit. Inget man blir mätt av eller nånting. Det var sill, räkor, sylta, hårdbröd, korv, bananer, jordgubbar och snus. Bara skit. Absolut inget som man kan göra något gott av. Eller jo. Mackor e alltid gott. Men det är inget som man håller sig mätt på länge. Borde verkligen lära mig det där med att handla smart.
Annars går praktiken bara bra. Gick med en ny ssk idag. Jäkla härlig hon var. Helt underbar. Trivs sjukt bra på psyket. Det var kanske dit man skulle ta sig. Fast jag tror kortis blir roligare.
Sen en till rolig sak. Eller två. Vill bara säga igen att min syster verkligen älskade min present. Helt underbart. Och sen sista saken här. La upp en bild på hennes fb-profil. Kommer lägga upp den här sen. Som var så träffande henne. Tänkte att det var något vi kunde göra sen när jag kommer hem. Packade som sillar kommer vi att bli. HAHA. Men till det roliga. Hennes kompis i klassen frågar henne om hon sett bilden jag skicka, för den var ju bara så rolig (vet inte om det är SÅ roligt, men men). Ja. Och det var det. Att hennes kompisar gillar något som jag gör.
Nej. Nu ska jag tvätta mina händer ännu en gång. Satan vad sill-lukten sätter sig. Är helt fruktansvärt.
Nu får ni ha de bra så ska jag tagga för en ny praktikdag i morgon.

Puss Puss


(Bilden)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback