You could get your brain smashed in like Muhammed Ali

Nu så. Är det dags att bli modig igen. Ska lägga ut bloggen på facebook åter igen. För tredje gången. Tror inte att jag vill. Men men. Djupt andetag Annika.
Sitter på biblioteket nu. Konstigt va? Näe. Borde ju plugga. Var duktig och skrev ut gammla tentor. Har läst igenom dom litegrann. Kan ju känna att om jag inte börjar plugga nu så lär jag aldrig klara denna tenta. Men det ska nog gå. Jag får börja med bättre självdisciplin. Har ju redan börjat bli lite bätttre. Lägger mig innan 11 på kvällarna nu. Annika är så stolt. Känner att man mår lite bättre i själen med. Nice nice. Och de hemska smset jag skrev i fyllan har jag klarat ut med. Allt börjar gå åt det bättre hållet.
Känns bara bättre och bättre.
Nu e de dags för lite godis och tentaplugg.
Ha de gött folket.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback