You could get old and lose your leg to gangrene

Sitter nu på biblioteket och lånar deras internet. Det internetet är mycket bättre än mitt. Så nu ha ja släpat hit min dator. Eller släpat och släpat. L tvingade hit mig. Men de är nog bara bra. Så att lilla jag får röra på mig. Annars då. Pratar med E på telefon nu. Det var inte igår. Känns fett gött att ha henne så nära. Min lilla mamma. Fast hon är nån månad yngre än mig.
Näe. Ville bara skriva lite så att ni vet att jag lev. Inte för att så många läser min blogg. Men en 3 pers är det nog i alla fall. Med mig inräknad...

FOREVER ALONE!

Nej. Men skämt åt sido. Här händer absolut ingenting. Skulle väl ha vart insparken förra veckan då. Den gick bra. Var lagledare tillsammans med J. Fick vårat lag upp på en delad tredjeplats. Mina barn var så duktiga. Fast det är ju det som är så dumt med insparken. De flesta kommer på måndagen och sedan tunnas det ut. Onsdagen kommer det också mycket folk. Men det är ju för att vi har våran barrunda då. Fast den har vi tagit bort. Alla barer i Ö-vik försvinn ju bara. De e då lite tråkigt. Men men.
Onsdagen for man ju ut. Full som ett as var man. Träffa en polack, en svensk, en fransman och ett antal engelsmän. Fan vad jag prata med dom allihopa. Polska med polacken. Svenska med svensken. Engelska med engelsmännen och franska med fransmannen. Kan fan inte ett ord franska. Förstår inte att man ska skämma ut sig så pass mycket. Men men. Vi skyller på alkoholen. Skickade sms till mamma mitt i natten med. Hon ringde dagen efter och bara skratta åt mig. Fan. Den där alkoholen är inge bra. Man kanske borde tagga ner lite på den.

Ojoj. Nu blev de här aslångt. Man kanske ska runda av. Och lägga in en fin bild ifrån england kanske. Ja. Det gör jag. Får vi se om Annika kan.

Puss Puss



Titta jag kan. Tihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback