You could be in movies- be a star of stage and screen.

Ja, Vad ska man säga. Fick en jävla drygkarl på släp hem idag efter krogen. Svårt att ta ett nej? Tydligen. Han hoppa på mig utanför kebaben efter att jag har handlat nattmat. Följer mig te dörren. Vilket jag säger räcker. Och sedan följer han mig upp och tittar på när jag äter. OJ vad roligt. Verkligen. Jag får panik och drar iväg sms te M, L, F och J. J svarar. Men dock endast på sms. Men men. Medan jag äter och den jävla äckliga karln tittar på mig och pratar om att han ska sova med mig pratar jag med J. Jag vet inte hur. Men när jag är klar så säger jag väl någonting om att J och jag är ihop och karln försvinner. Fatta min lättnad. Jag kunde fan inte äta mkt till. Hade mat långt upp i halsen. Sen när jag är på mitt rum och har fått av mig kläderna ringer L och undrar vad jag vill. Men va fan. NU e de ju lugnt ju. Så vi pratar om ditten och datten och sen slutar vi med ett "Jag ring i morrn. Puss Puss". Så vi må se vem som ring i morrn. Sen inte långt efter L ring F och undrar hur jag har det. Hon har sprungit ut te köket för att se hur ja ha det. Men då är jag sedan länge avklädd. HAHA. Så kan de gå när man är seg på att svara. De e tur att jag har J. Annars tro ja att C inte skulle vara sen på att svara heller. Så jävla kul att han har börjat prata med en igen. C och P är två av mina allra bästa vänner. Jag vet hur de låter. Men så e det. Och innan ni undrar. Ja. Annika är full. Jättefull.

Tänkte avsluta mitt inlägg med en video. Men det vette fan om jag vill lägga ut den någ mer. D har lagt ut den på fb och nu kommer de verka som om att jag härmas. Men de gör jag int. Jag såg den i onsdag innan jag for på studenfest och söp mig full och innan jag fick veta att Stefan Liv är död. Så här kommer videon. Den hemska Hemska hemska videon M  skicka te mig och som jag grät för som en bäbis innan jag for te kåren. Jag lovar. Ni kommer att gråta.

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback