What the fuck do I care, if the poles both melt and there's no home for the polar bear?

Herre gud vad jag mår dåligt. Och då menar jag riktigt jävla sjukt dåligt. Jag måste sluta med den där jävla alkoholen. Den är inte bra för mig. Klockan är nu över åtta på kvällen och jag mår fortfarande skit.
Och jag är så jävla dum. Så sjukt förbannat jävla dum. Jag måste verkligen ha en vän nu. Som jag slipper prata med. Bara sitta bredvid med en stor kopp te. Jag vill ha tillbaka min lilla bög som han var mot mig förr. Inte som nu. Nu känns det som om att han har lagt mig på hyllan för att vara med annat folk. Fast jag vet inte. Jag är ganska förvirrad för tillfället. Jag behöver hjälp. Eller hjälp och hjälp. Jag behöver bara nån att krama och dricka te med. Och prata ut om mina problem. Trodde aldrig att de skulle bli så här stort. Ska nog se om C är inne på fb:n. Så får jag prata lite med han.
Ha de gött folket.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback