The champion of the champions league

Ångest-
Ångest är ett sinnestillstånd som karakteriseras av rädsla eller oro, som kan ge kroppsliga uttryck och också bero av kroppsliga uttryck som misstolkas som mer eller mindre hotande. Detta kan vara en upplevd känsla av spänning eller tryck mot bröstkorgen, onormala hjärtslag, smärta i bröstet eller andfåddhet. I vissa fall beror ångesten på förändringar i hjärnan. I andra fall hör den ihop med andra medicinska problem eller psykisk sjukdom.

Gud vilken ångest jag har. Va fan ska man dricka så sjukt mycket alkohol för. Man bara bråkar med alla och skickar iväg sms till folk som man inte vill att folk ska läsa. Så nu kan jag ju aldrig mera fara hem till viken igen. Kul kul.
Det är tur att man har snällt folk i korris i alla fall. Kom hem igår i fyllan och villan och satt och prata med dom fram till kl 5 på morgonen. Sen gick vi och la oss. Vaknade sedan klockan 8 på morgonen. Ni kan ju bara gissa hur bra jag mådde. Verkligen. Men jag somnade om sedan och vaknade vid två sen. Jäklar vilken skillnad det var då i illamåendet. Går inte att beskriva. Var som en helt ny människa. Det jag skulle behöva nu för att må absolut tipp topp är en nackmassage. Är stel som satan.
Nej. Men jag ska väl återgå till min ångest. En dusch kanske skulle göra så att jag mår bättre.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Dennis

Synd inte jag bor kvar och kan ge dig massagen då =P

Postat av: ISABELLE

WWW.ISABELLESORENSEN.BLOGG.SE :D



WWW.ISABELLESORENSEN.BLOGG.SE :D



WWW.ISABELLESORENSEN.BLOGG.SE :D

2011-09-19 @ 11:34:19
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback