Or you could be a sports hero

Gud jag är kär. Jag älskar verkligen min nya mask jag har funnit. Den är för t-zonen i ansiktet. Öppna förpackningen och fann tre st masker. Vilken skit var första tanken. Öppnade en av de tre förpackningarna nu och bara njuter. Helt jävla underbar. Täcker hela panna och näsa, luktar underbart och man riktigt känner hur den arbetar. Förjävla skönt. Få se hur jag mår till ikväll. E ska komma. Så ska hon och jag ut på krogen sen. Bara hon och jag. Det var inte igår det bara var hhon och jag. Fast först ska vi äta. A kommer förbi då också. Undrar om man ska ringa M och höra om han vill komma förbi å. Ju fler man är desto roligare blir det. Tyck ja iaf.
Mer då? Ville mest skriva om min underbara mask. Njuter som fan här nu.
Har glömt om vad det var mer som jag skulle skriva om. Annars har jag sjukt mkt som jag måste göra. Mest stolt är jag nog över att ajg fixade e-legitimation igår. Fett stolt tjej. Men arg som satan var jag. Man får fan i mig inge hjälp någonstans. Och csn är vidriga när man ringer dit. Fruktansvärda.
Nu trilla poletten ner. Jag var ju på kåren och jobbade igår med J och en ny liten etta. Eller liten och liten. Hon är säker yngre än mig men längre var hon. Men skit i det. Helt underbart var de att jobba med dessa två personer. Och J och jag kallar ju varann för mamma å pappa. Så stackars lill ettan började göra det efter ett tag hon med. Så jävla kung vi var. Och städningen och pengaräkningen var klar på en halvtimma typ. Sen kom jag hem vid halv nio och ville se på film. Men trött och sjuk som jag är tror jag att kl är närmare 12. Bara för att det brukar vara så länge som vi jobbar. Om inte ända fram till kl 2 mitt i natta. Men som sagt. Jag är hemma vid halv 9 och tror att kl är 12. Sätter mig vad datorn och kollar in tv.nu. Ser en massa konstiga saker på tv som brukar gå tidigt. Sen när jag kollar in vad klockan riktigt är svimmar jag nästan. Jag som vill sova. Men men. Tittar lite på tv. Håller på att somna ifrån en film som jag började titta på så jag stänger helt av tv:n och mer eller mindre helt totaldäckar. Sover i 11 timmar tills emma ringer och väcker mig. Annars hade jag nog sovit mer. Men fett skönt var det att äntligen få sova ut. Så jävla underbart.
Nej. Nu måste jag nog sluta skriva. Blev mer än jag trodde.
Tills vi ses igen.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback