You could pray to jesus, or allah, or satan maybe

Jag HATAR min korridor. Verkligen hatar. Hur fan kan man vara så omänsklig som dessa människor som bor här. Man får inte se på tv i allrummet. Man får inte sova om nätterna. Och varenda, VARENDA jävla helg måste man ligga och lyssna på alla deras jävla fester. Hur fan får man vara så jävla självisk. Det måste bli ett slut på det här. Jag orkar inget mera. Det är alldeles för mycket festande här. Ikväll ringer jag fan securitas. Om dom håller på efter 2. Jag klarar det inte längre. Jag måste få sova. Och dom, förlåt, jävla fittorna i denna korridor kommer jag en vacker dag att kasta ut. Dom skriker om kvällarna varenda dag. Vardag som helg. Men helgerna är ju snäppet värre eftersom de då även är jättefulla. Varenda helg är det någonting här som går sönder. Om en sak till går sönder får dom fan i mig dra. Då får dom bo på något annat ställe. Jag är totalt slutkörd nu.

Annars då. Ja annars känner jag mig som den ensammaste människan på hela jorden. Jag har vänner. Det är inte det. Men dom har sällan tid för mig. M har ju hittat nya vänner och är konstant med dom. L är jämt med sin pojkvän. Hon beter sig som om att hon aldrig har haft nån. Var och såg på film med henne ikväll. Hon och hennes pojkvän började hålla på med värsta förspelet. Blev irriterad och sa till dom. Och dom börjar prata om att dom bara pussas. Visst visst. För det är ju så jävla kul att sitta där bredvid dom när dom håller på. ÅH. Jag blir så irriterad. Sjukt irriterad. Vart är mina vänner som vill vara med mig. De e ju tur att jag alltid har E. Även om hon är hemma i gävle så är hon en klart mycket bättre vän. När man hälsar på henne så sitter inte hon och sin karl och håller på medan jag sitter bredvid och tittar på.

Oj vad jag gnäller. Men jag är så sjukt irriterad på det här nu. Vill verkligen inget mer nu. Undrar vad securitas har för nummer å. Det ska jag leta upp.

Nej. Men för att göra detta inlägg lite roligare. Sitter och lyssnar igenom mina favoriter på youtube. Det är en hel del. Har lyssnat på en massa jag glömt att jag lagt till. De e ju lite småroligt. Så jag tänkte lägga ut en fin liten låt.
Så på återseende med er folket.
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback