But you're ugly as sin and you'll never get laid for free

Är man hemma i viken då. Åkte hem för att jag skulle till tandläkaren i fredags. Gissa vem som inte kom dit. Helt sjukt att man ska försova sig så pass mycket. Så sjukt irriterande. Men men. Jag var jävligt snabb på att ringa dit och fixa till det. Men ändå. Sjukt irriterad var jag.
Åkte te E sedan på eftermiddagen. Var hos henne nästna hela dagen. Och hon skrattade gott åt att jag försov mig där på morgonen. Det var ju hon som väckte mig 5 min efter att jag skulle ha varit hos tandläkarn. Är fortfarande sjukt irriterad över det hela.

Annars då. Ja. E fråga en massa om J. Dom är ju kompisar. Så de e kanske inte så konstigt. Men ändå. Jag har så svårt att prata om känslor. Och sen när jag är hos E ringer "Pappa". Och första han frågar är hur dejten med J gick. De e tur att E inte hörde vad han fråga om. Visste inte riktigt vad jag skulle svara där. Rädd blev jag och gömde mig i köket för att slippa ha en plublik att prata inför.

Nu för tillfället sitter jag hemma och väntar på att mamma och pappa ska komma med mat. Hungrig som ett as är jag. Och ont har jag. Kan knappt röra mig. Har så sjukt jävla ont i hela ryggen. Allt gör ont när jag rör mig. Trodde det hade blivit bättre igår. Då kunde jag nästan röra mig helt obehindrat. Men nej. I morse när jag vakna hade jag ondare än någonsin. Vet knappt vad jag ska göra med min rygg. Är det inte svanken så är det skuldran. Dör snart om ingen vill fixa till det.

Tänkte att det skulle bli ett kort inlägg här. Men det blev visst långt. Men men. Jag kan avsluta med 2 bilder i alla fall. Så får jag in lite roliga saker i denna blogg förutom text. Första bilden är tagen på en lyktstolpe här i Sandviken medan den andra bilden hitta i ett toalettbås på bion i Gävle. Små underbara saker som gör en så glad, så glad.





Då så. Då ska jag fortsätta sitta här och gråta i min ensamhet. Har så sjukt ont. Men men. Ha de bra folket så höres vi.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback