And you could be big business, the chairman of the company

Ja. Vad ska man säga. Annika är glad. Helt överförtjust. Annika ska på hockey i morgon. Känns fett jävla nice. JAG SKA PÅ HOCKEY. Jag vet. Inte mycket att bli uppspelt över. Men men. Det var så länge sen. Ska bli så roligt.
Annars då. Jag har fett jävla ont i ryggen. Var hos L nu och hon knåda och tröck tills jag inte hade någe luft kvar i mina lungor. Satan vad jag skrek. Och eftersom L bor på nedersta botten och vi låg i hennes säng som står vid fönstret titta folk in som om dom aldrig sett två damer ligga på varann. Men men. Vi får hoppas på att de släpper lite till i morrn. Annars blir jag nog stelaste människan på hela Fjällräven Center.

Annars har jag tittat på en ny manga-serie. Inte så konstigt. Gud vad jag grät på slutet. Eller grät och grät. Jag ville gråta men det kom inget. Helt underbar är den. Se den. Ska bara ta reda på vad den heter. Jag är inte så bra på att komma ihåg alla japanska titlar.
Då har jag letat. Den heter så vackert som Kuroshitsuji. Se den. Ni kommer inte att ångra er. Och alla människor som är med. Man blir kär i dom alla. Utom dom elaka personerna då. Dom vill man bara ha ihjäl.
Men det finns ju både en anime och en manga. Nu blir det svårt att hålla isär dessa två. Men båda är värda att ta sig igenom. Fast animen följer ju ett helt annat mönster än mangan. Fast mangan är ju inte färdig heller så. Kan ju bero på det.

Då har jag väl inge mer att prata om. Gjorde tenta i fredags som gick helt åt helvete och träffa en person efter jag aldrig mer vill se. Ska bli fett skönt att åka hem på torsdag. Det kan jag lova. Ska inte bry mig om något annat än mig själv. Bättre kan de inte bli. Hahaha. Sen kanske man ska ta och träffa J å. Det kan ju bli skoj det å.

Nej. Nu ska jag göra något åt min onda rygg. Sova kanske. Somnade vid 12 idag och drömde världens värsta dröm. L kom hem till mig och var jätteelak. Har aldrig sett henne så. Och bakis var jag å. I drömmen. Nu mår jag underbart. Bara trött.
Men men. Nu får jag runda av. Kanske lägga in en bild på Kuroshitsuji å. LÄS DEN. DET ÄR EN ORDER.

Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback