Wishing I could go back and change the points that were low

Meningslöst dravvel idag igen. Men ibland så måste man. Hur skulle man annars må? Fortfarande sjukt stor ångest. Men men. Det blir bättre och bättre. Träffade A och S idag. Och S är så söt. Första hon fråga var vart jag försvann förra fredagen. Inte för att jag helt kunde svara på den frågan. Så härligt att få träffa folk man vet inte bryr sig om varken det ena eller andra och som bara skvallrar mellan sig själva. Inge skitsnack med dom damerna inte. Haha.

Har tittat på sos - västkust nu. Och dom där polistjejerna. Jag kan förstå att det var lätt för den där människan att sticka iväg. Springa ur polisbilen och skrika med den där paniken i rösten. Hade jag också totalskitit i dom poliserna. Kan man inte stå på sig mer och få sån panik på en gång så ska man inte heller få fånga rånare, eller vad han nu var. Men jag blev helt bestört när jag hörde det första gången på reklamen. Aldrig nånsin har jag hört en polis skrika så pass. Hoppas dom lär sig något av det iaf.
Just nu sitter jag och tittar på 2 1/2 Men. Måste säga att Ashton Kutcher verkar vara en sjukt gullig kille. Inte bara som karaktären utan på riktigt med. Såg han på nå talkshow program för några år sedan. Han hade väl precis börjat dejta Demi Moore då. Eller om dom hade varit ihop ett tag. Jag kommer inte ihåg så noga. Men han var jättesöt när han pratade. Och han prata inte skit om någon. Inte ens Bruce Willis som Demi dejta innan. Ashton verkar verkligen vara en helgo kille/karl.

Nej. Nu är snart programmet slut. Dags att göra någe mer roligt. Lite griddlar kanske.
Ha de gött folket.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: M

Han var nog inte så snäll, otrogen och gjorde en annan brud med barn, de skrev på papper för skiljsmässa i Fredags :)

2011-11-21 @ 22:19:13
Postat av: Anonym

Ja men det med skiljsmässa vet ja ju

2011-11-22 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback