To be honest you haven't got a clue

Så jävla trött på människor som aldrig kan tala sanning. Jag hatar dom. Ring mig ring mig är det enda man får höra. Och när man gör det så ska dom bara vara hemma och inte göra ett skit. Sen när man kollar in fb:n så skriver annat folk att dom ska dit och se på film.
Va fan. Sluta höra av dig. Orkar inte med dig något mer. Du är ju så sjukt jäkla uppblåst. Och så gnäller du på att jag har blivit alldeles för elak av mig. Själv då? Talar fan aldrig sanning. Hur skulle det vara om du berättade saker för mig nån gång. Det är ju inte undra på att man blir elak då. Alla dessa jävla osanningar i hela ens liv. Och inte slutar dom att komma. Det blir fan i mig bara fler och fler för varje år som går.
Jag vet inte. Är bara så arg för tillfället. Och en vän mindre lär jag ju ha nu. Men de skiter jag i. Det är ju inte som om att det gör nån större skillnad. Jag kan ju räkna mina vänner på en hand så.
Men men. Ville bara prata av mig. Och du kan ju sluta höra av dig mer. Är så fett jävla trött att få veta vad du har ljugit ihop om på fb:n. Det var trevligt den tid som varade.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

du min lilla dam, hör av dig om du vill snacka, ringde dig i fredags men fick inge svar :( tänkte kolla om du ville gå och ta en fika :) ring om det är nå, även fast det är sällan vi pratar så finns jag här


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback