Then you qualified to sing with me

Herre GUD. Vilken jävla kväll det var igår. Helt jävla sjuk. Fattar inte hur allt hände heller. Det sa bara pang alltihopa. Jag behövde verkligen den här fyllan och mina vänner. Men priset man får betala efteråt. Och bakis är jag inte. Inte så farligt. Det känns rätt ok faktiskt. Men min kropp. Mina ljumskar ömmar som fan, knät gör skitont så fort jag rör på det, jag har två, TVÅ jävla sugmärken på min hals, ett sår i örat, en bruten nagel och ett blåmärke på läppen. Hur fan kan man få ett blåmärke på läppen? Och det ser inte ut som ett blåmärke heller. Det ser ut som om att jag har tugat på en penna och den har färgat av sig på mig. Trodde först att det var smuts. Men det försvann ju inte i duschen. Då lära ja ju undersöka saken närmare. Och oj vad ont det gjorde. Till er som inte förstår. Här kommer en låt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback