I'm about to strip

Vad ska jag göra? Jag är för feg för att våga någonting och mitt liv är på väg att gå under. Hatar fan mitt liv. Lär mig att öppna upp mig. Ringde i alla fall L igår och försökte. Gick ju sådär. VARFÖR HAR JAG SÅ SVÅRT FÖR ATT PRATA. GE MIG ETT LIV. Snälla.
Kommer att leva ensam i all evighet. Lär mig hur man lever. Eller är de utseende de sitt i. Är jag så ful att ingen vill ha mig?
Inte vet jag. Men jag får väl lära mig att leva ensam i all oändlig tid. Det är ju ändå mitt egna fel så...

Kommentarer
Postat av: Louise

det kommer hjärtat ! du måste bara lära dig lita på folk, (vet att det är skitsvårt !) men att vissa lyssnar till allt, även om du tycker att det kan låta löjligt.. men det gör det aldrig !! bara att ringa när du vill stumpan ! <3 kärlek <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback