Ettan eller general det spelar ingen roll.

Blogguppdatering. Wohoo. Inte för att jag har något intressant att prata om. Titta på "All världens reklam" igår eller för nån dag sedan. Men det känns som om att det var igår. Och så kom den helt underbara reklam till Swedbank Fastighetsbyrån. Ni vet den här:


"Hur hamna man här?

Bosse Valentino Fredriksson
föddes i Rimino med svensk farsa ,
men hamna lite utanför.
flyttade till värnamo ovanför Peppos pizzeria.
Farsan och Peppo blev vänner , föralltid.
måste vart en jäkla god pizza sa morsan.
stack till stockholm och träffa Millan ,
var beredd på en förändring , men fick tre.
Vi satsa barnbidraget i färgbranschen
och blev stormrika.
större lya tänkte jag.
men trillingarna tänkte något annat ,
fotbollsproffset Andreas Andersson.
vi hade kul med Andreas ihop..aa Millan iaf.
Med nytt kontrakt med Milan stack dom till Italien,
och patetisk försöka jag få tillbaka henne.
MILLAN !
men hamna i fel klack.
och tur var det , för där var hon.
Giovanna , lika vacker som för 30 år sen.
Hör av dej när det är din tur att byta bostad."



Den finns inte som video. Tro mig. Jag har letat. Letat och letat och letat. Finns ingenstans :(
Men nu tillbaka till "All världens reklam". Som sagt så kom den upp och var på engelska. ENGELSKA. Kan ni fatta vad dålig den var. Den hade en helt annan känsla en den svenska. Och sen flyttade dom till göteborg och inte värnamo också. Bara det förstörde ju hela alltihopa. Och rimmet flöt inte på lika bra heller. Nej. Jag tyckte inte om den på engelska. Den var skitkass.
Och sen då. Hmm. L och jag har börjat på våran c-uppsats. Fy fan vad tråkigt det är. Hatar verkligen att skriva, leta artiklar och försöka förstå nånting av allt man gör. USCH. Men men. Det blir väl bra till slut. Förhoppningsvis. Men men. Nu har jag ätit. Ska strax hämta snusen och sen blir det dags för det Annika alltid sysslar med. Och de kan ni ju gissa er till. Kan ju säga att de inte är onani iaf. Fast de kommer högt upp på listan det med. Fast de e rätt lugnt för mig nu sen i fredags. Ojoj. Jaja. Ska inte berätta mer om mitt privatliv här. Trots att det är de enda folk kan läsa om här. Men men. Upprepningarna är många idag.
Nej. Nu snus och sen må vi se.
Sen lägger jag in en söt liten reklam bara för att.


Puss Puss





"Hamster, Hamster. Take me to the bar"

Kommentarer
Postat av: Dennis

Underbara hamstrar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback