But a smile never grins without tears to begin

Ja. Vad ska jag säga. Kan ju säga att det är tur att jag har min lilla Mikael. Vem skulle man annars sitta och prata med. Finns ju inget annat att göra. Än att supa sig full då. Så jävla roligt att göra det. Måste säga att min och Mickes "What the Hell" kväll är en kväll att minnas. Full som ett as blev jag. Dansade natten lång. Slutade med att folket fick bära hem mig. Med det var behövligt. Mer än ni kan ana. Känns som om att det är det enda som går att göra just nu. Folk har ju slutat att prata med mig. Känner mig aldrig välkommen nånstans. Alla bara tassar runt. Ingen som frågar mig om nått. Är det så konstigt att man super sig askalas då?
Så fuck you på alla som söker sig tröst. Jag vill också ha. Inte mycket. Bara en kram sådär hade varit ok. Men det får man ju sällan. Blir nog så att man får ta sig en vinare om dagen hädanefter. NICE

Kommentarer
Postat av: Dennis

Min dörr står öppen så det är bara att komma in och umgås =) ser typ film dagligen =)

Postat av: Louise

Synd att du känner som att ingen pratar med dig eller bryr sig..

2011-03-29 @ 17:25:17
URL: http://kjellenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback