Jag är kär

Så jävla sjukt kär i Gary Oldman. Den mannen slutar aldrig att förvåna. Ta en titt på detta bara



Oj. Titta. Det fungerar. Hihih...

Annars händer inte så mycket. Är hos L nu och bakar äppelpaj. Eller L bakar äppelpaj. Jag står och tittar på.
Snodde L:s dator nu när mitt internet har slutat att visa blogg.se:s hemsida. Så roligt. Verkligen.
Annars då. Far hem i morgon. En dag tidigare än beräknat. Ringde hem till syrran och sa att jag kommer nu på lördag. Hon brydde sig ju mycket. Tyckte bara det var bättre. Sen undra hon på om jag ville ha köttbullar eller kyckling när jag kom hem. Sa att det var ett tag sedan jag åt köttbullar. Då säger hon att det blir kyckling. Inte för att jag ska klaga. Hon är grym på att laga mat. Nästan bättre än mig. Fast jag har ju nästan slutat i att bry mig om vad jag äter. Studentlivet tär hårt på en. Allt går verkligen bara till alkohol. Även om man inte är ute varje vecka. Tragiskt.
Skolan är jag klar med nu också. Allt som jag hade hakat efter på har jag jobbat ikapp nu. Så nu är det bara ett år kvar. Ett år och sedan är jag legitimerad sjuksköterska. Hur fan ska det gå sen? Jag är livrädd. På riktigt.
Nä. Nu är kaffet klart. Dags att ta sig en kopp och sedan fika lite innan L och jag traskar hem till mig. Det är ju fotboll ikväll. Moldavien-Sverige. Mamma och pappa är där och ser den live. Måste ju titta nu och se om man får syn på dom i publiken.
Ha de gött allihopa.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback