If I crash on a couch can i sleep in my clothes

Vilken natt de har varit. Mycket har jag ju sovit. Verkligen. Vaknade tisdag morgon av att mamma kom in och undrar om jag är vaken. Morrar något elakt till svar och försöker vakna. Då börjar min mob att morra. Känner bara att "NEJ. Jag vill inte jobba". Men kollar efter ett tag och D ringer mig. Kan ju säga att Annika blir väldans förvånad och svarar iaf. Frågan man får hör man ju ofta. Verkligen. Han undrar vad man gör i Gävle kl 02.30. Ja. Kan ju säga att Gävle är ju lika livat som Sandviken. Så ni kan ju bara tänka er. Inget över huvud taget händer. Men de slutar med att han bestämmer sig för att ta det tåget så kommer jag och hämtar upp honom 2.30 mitt i natta. Var trevligt att få träffa en gammal vän igen. Även om de bara är 2 veckor sen sist vi sågs. Men 2 veckor här känns som en evigthet. Tro mig.
Men i alla fall. Körde runt D i Gävle och
Sandviken så att han fick se vad "vackert" det är här. Kommer hem hit efter ett tag och D totaldäckar på soffan. Var inte det lättaste att få liv i honom när se var dags att åka till Gävle igen.
När jag har lämnat D vid tåget och nästan är hemma igen ringer pappa och underar med halvpanik i rösten vars man är. Vad tror han egentligen. Att jag kör vilse på den lilla sträckan mellan Gävle-Sandviken?

Nä. Men över till annat. Har ju pratat med både M och L idag. Det var ju inte igår det heller. Och roligaste av allt. Ordspråket "När man talar om trollen..." stämmer ju mer än vad man vill. Ibland är det nästan lite läskigt.

Ja. Men till ett avslut här då. Annika behöver kaffe. Så de tänkte jag laga till mig. Sen kanske man ska hitta på något roligt att göra utöver diska.

Ha de gött allihopa.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Dennis

Tack för powernapen ;) och framförallt sällskapet =) Som sagt mycket fint hem ni har =) får bli fler besök i vaket tillstånd dit =)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback