Bring me java, bring me joy!

Det är så sjukt tråkigt att vara hemma. Sandviken har ju så mycket att erbjuda. Jag hatar verkligen den här staden. Jag har inga vänner, ingen hobby och absolut inget att göra. Jag går hemma inne i huset, städar diskar och bor framför datorn. Och så här kommer mina 2 kommande veckor att se ut. Ska bli så jävla skönt att få börja jobba sen. Det är tur att E finns. Även om vi bor på två olika orter så är det inte så långt till Gävle. Hon drog ut mig i lördags. Vilket var tur. Så som vi i min familj stod och skrek på varann. Och värst av alla är mamma. Skule hon råka ut för en svår olycka tror jag inte att jag skulle bli lessen över huvud taget. Jag vet att det låter hemskt. Men i vissa familjer tycker man inte om varandra. Och alla är olika. Så är det bara.
Annaras då. Funderar på om jag ska ta och brodera klart alla broderier som ligger här och skräpar. Jag har ju lite att välja på. Har ju broderier som inte är klara och som jag fick av farmor när jag var en 10 år gammal. Det är ju 15 år sedan. Fan vad jag har blitt gammal. Men de e lungt. Så länge jag slipper höra på folk om hur dålig man är om man är gammal och singel så går det bra. Har kommit fram till att jag måste vara den dummaste människan i världen när de kommer till karlar. Men jag vill inte släpa hem karlar efter krogen. Jag mår så dåligt då. Så de e ju bättre att skämmas över hur lång tid det tar mellan mina sexupplevelser än att vara stans största slampa. Även om jag inte är det så känner jagm ig som det. Om jag nu mot förmodan skulle göra något. Då är det ju bättre och leva i celibat. Faktiskt. Mycket mycket bättre.
Vet inte ens varför jag nu skrivet ett inlägg här. Kan bero på vädret (regn,regn och åter regn), att jag inte har någon hobby och på att jag är sjukt jäkla osocial och inte har en enda vän i denna döda stad. Men inte ska man smutskasta Sandviken. Nått bra borde ju finnas här... eller så inte.
Ha de gött allihopa. Nu ska jag dricka min femte kopp kaffe för idag och fortsätta diska.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: lollo

duuuuuuu lillhönan :) nu är jag i valbo :) klart du har vänner här, Im here <3 :) vi får åka ut och bada när det blir finväder, eller så kom du ut till mig och badar i vår nya pool :) puuuuuuuuuuuuuss

Postat av: Annika

Alltid. Du får bara se till att jag krämar mig riktigt ordentligt annars. Annars blir det hummer-Annika

2011-06-15 @ 16:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback