Shake it up

Är så trött. Tror inte hur folk förstår hur trött jag är. Faller ihop utav utmattning. Orkar ingentig. Stackars E. Hon försöker och försöker att få ut mig och träffa folk. Men jag säger bara nej hela tiden. Hoppas hon inte tar allt för illa upp. Jag tycker jättemkt om henne. Jag försöker inte att dissa bort henne. Jag vill bara sova. Och sova och sova och sova.
Annars då. Hmm. Ja. Jag jobbar och jobbar och blir tröttare och tröttare. Undrar om det är några stora fel på min kropp. Borde det ju vara med tanke på tröttheten. Eller så börjar jag väl bara att bli gammal. Riktigt jävla gammal. Och ensam. Men fattig är jag inte iaf. HAHAHAHAHAHAHAA. Så jävla dåligt att det enda som man inte har problem med är ekonomin. Suck.
Nä. Dags att sluta klaga. Kanske sova lite. Få lite luft. Eller varför inte bara ta en kaffe. Nått skoj iaf.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback