Varför och Varför

Va ett tag sedan jag la ut ett inlägg. Så jag tänkte knåpa ihop något lite snabbt här. Har inte så mycket att berätta. Har myst med Micke halva helgen. Först bio i fredags och utgång i lördags. Varför är de bara äckliga 70+ som raggar på mig på krogen? Nu kom de nå jävla äcklig gubbe som Micke tjafsa med jag vet inte hur länge och gången innan dess kom de nån karl som vägrade lyssna på mig och försvann först när ja gömde mig bakom Dennis och Jocke. Jag har de inte lätt. Sen kom en annan kompis och var full som ett as och sa konstant att jag var den underbaraste människan på hela jorden. Jag måste prata med Alex nu känner jag. Kanske ska ta och ringa henne i morgon. Ska hjälpa henne med att plocka stygn också. Spännande värre. Med det är väl sådant jag får göra med mina kompisar nu när jag har kommit halvvägs i min sjuksköterskeutbildning.
Tänkte avsluta med en video. Jag vet att jag har lagt upp den förr. Men den passar så sjukt bra in på mig. Jag får aldrig saker. Förutom av Micke då. Han ger mig allt. Och jag fick en fin tröja utav Dennis för inte så länge sen heller. Och Linda kastar nästan saker på mig. Hmm. Det kanske bara jag som är blind och inte ser. Måste nog tänka lite mer innan jag säger något.
Nä. Nu väntar sängen och ni får njuta utav lite Astrid Lindgren.

Puss Puss


ÅHHH vad arg jag blir när det inte vill fungera. Vad har hänt med bloggen? GRR. Jaja. Klicka er
vidare. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback