Snart är det lördag igen

Vilken dag det har varit. Vaknat tidigt för att gå till skolan. Och jag hade en sån intresant föreläsning idag. Verkligen. Nej. Vårdekonomi och Prioriteringar är inte min grej måste jag säga. Det var väldans träligt att sitta på den lektionen. Somnade nästan. Sen när jag kommer hem får Lollo nått fnatt och hjälper mig att städa mitt rum. Men fint blev det. Det enda som behövs nu är en liten dammsugning av golvet. Sen glänser det här inne. Fick ju fina kommentarer av Dennis och Jocke med. Men Jocke var nog ändå värst. Han sa att nu slapp man ju gå slalom på golvet för att kunna ta sig någonstans. Det var rent innan också. Bara ingen som förstår det.
Blev tvingad till att äta riktig mat idag med. Har levt på mackor dom senaste dagarna. Kan ju vara därför som jag är så trött. Men jag tror att de är sviter efter mina nätter jag jobbade på sjukhuset. Men satan vilken lön jag borde få. Känns skönt att få lite mer klirr i kassan. Haha.
Har vart på bio idag med. Gick med älsklingen. Är så mysigt att gå med honom på bio. Vi sitter och fnissar, pratar skit om folk i biosalen och gråter på varandras axlar. Fast till denna filmen var de bara Micke som grät. Kan ju tala om att vi såg "Änglagård - tredje gången gillt". Jag vet inte. Men så mycket gråtfilm var det inte över den.
Och kallt är det ute. Frös som en idiot på väg hem från bion. Och nu sitter jag här framför min dator och funderar på att gå och lägga mig. Men det borde inte kunna gå. Folket har fest i korris och dom spelar skapligt hög musik. Men man kan kanske plugga in ipoden i öronen. Jag har ju laddat den nu iaf. Och laddat hem itunes till min dator. Det var ju inte igår.
Nej. Men då kanske man ska avrunda detta inlägg. Förstår inte att jag alltid skriver så mycket. Men jag måste väl skriva av mig ibland. Har alldeles för mycket tankar i mitt lilla huvud. Får väl lägga ut lite bilder på mitt fina rum i nått annat inlägg.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback