One thousand and one yellow daffodils

OHHHHH. Jag är så glad. Hittintills har alla blivit jätteglada för mina paket. Jag är så stolt. Sen behöver ju inte alla veta att det är syster som typ hjälp mig med alla paketen. Känns ju bra att en människa som inte ens nästan har träffat folket hittar bättre paket än vad jag gör. Men jag sa lite om vad dom gillar och syster med enstaviga ord säger vad jag ska köpa. Men de funka ju. Allt e klart. Alla är glada. Och gladast av alla, det är JAG. Haha.
Sen som slut på detta inlägg lägger jag ut en liten video. Konstigt va. Nej.
Såg den hemma på nån musikkanal och bara "Men, är de inte Freddie Mercury?" och syster med sitt vanliga trötta röst svara "JA!". Man skäms ju nästan.
Och på tal om skämmas. Jag skäms nå så otroligt. Pratade med mamma om vad vi tittade på för tecknat när vi var små då mamma måste öppna munnen och säga att jag tittade på He-Man. HE-MAN. Har inget minne av det alls. Men jag skäms. He-Man av allt som gick när jag var liten. USCH.
Nä. Innan jag dör av skam här så kommer videon nu. Ha de gött alla glada.

Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback