OJOJOJ

JAG HAR FÅTT KOMMENTARER.
Annika är glad. Själaglad. Underbart glad. Gladare än när hon titta på idrottsgalan tidigare ikväll. Var bara ren skit. Aldrig vinner den som man vill ska vinna. Usch Usch.
Sen efter idrottsgalan visade dom porr på ettan. Eller porr och porr. Jag sa porr och pojkarna i korris vågade knappt titta. Men inte fick man lära sig något nytt. Bara samma gammla skit om sex och samlevnad. Fast en ny sak fick jag lära mig. Svenskar kan inte måla fint. Tyckte det var jättefult målat. Och den filmen ska dom visa runt på skolor. Då var ju nästan den danska målade filmen jag fick se när jag gick på högstadiet bättre. Älskart att min syster också fick se den danska tecknade filmen om sex. Fast det enda jag kommer ihåg av den filmen är sången dom sjunger på slutet. Låter ju bra att allt man kommer ihåg är "Du bestämmer själv". Men de e ju sant det å. Inte ska någon annan komma och säga hur jag vill ha det. Fast jag vet en sak jag vill. Men de kommer nog aldrig att ske. Aldrig någonsin. Tror jag måste träffa Alex igen och prata lite med henne. De va ett tag sen nu.
Nej. Men om man skulle ta och sova. I morgon börjar skolan igen. Eller i morrn. Om några timmar. Är ju tur för min del att den börjar kl 13 och inte kl 9 som det annars är.
Nej. Nu får jag sova. Ville bara sprida lite glädje i vintermörkret.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback