Jag har också gjort en kokbok

Annika går på speed just nu. Allt kommer bara vara flum idag. Har inte kunnat sova en blund. Så då sket jag i att sova och tänker göra det till natten som kommer. Så nu har jag letat recept på scones och funderar på om jag ska baka lite till korris. Vara sådär lagomt flumgalen nu på mörra. Enda problemet är att jag äger knappt några ingredienser. Och närmsta affärn öppnar kl 8.00. Och klockan är ju inte ens 7 nu. Om jag inte drar iväg till statoil. Men de e för överambitiöst tycker jag.
Har surfat runt på nätet nu sen kl 5 i morse. Tittade lite på Per Morberg nu på slutet. Efter att jag fått min fina ide till att laga scones. Han (Per Morberg) är ju bara för söt ibland. Men jag ser han bara som världens hustrumisshandlare sen "Så Som I Himlen". Det är nästan lite synd om han. Fast han har väl bara spelat elaka roller? Eller?
Och bara för att Per är så söt lägger jag in en liten video. Konstigt va? Nä. Och speciellt inte nu när Annika är övertrött å. Gissa vem som kkommer sova på soffan idag. HAHAHA.
Vi ses senare iaf.

Puss Puss på världen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback