Gott Nytt År

Egentligen ska jag väl skriva "God fortsättning på det nya året".
Jag är trött. Somnade strax efter 2 inatt. Ville egentligen lägga mig kl 11. Men de fick jag inte för mamma. Jag lära ju va uppe till 12 så att vi kunde önska varandra gott nytt år. Sen vakna jag 8.30 idag. Och jag är "pigg", lovar. Jag vill bara sova. Sova sova sova. Och familjen är ju jätterolig den också. Mamma var askalas igår och beter sig värre än en fjortis idag. Pappa är trött och sover och min syster ska vi inte ens gå närmare på. Hon är helt knäckt. Men så går det när man inte kan behärska sig. Känner att det kommer från rätt person å. Men jag var lite lagom full igår. Men de kan ju bero på att jag var med mamma, pappa och deras kompisar. Oj vad roligt jag hade det. Verkligen.
Nä. Men om man skulle ta och klä på sig, skriva brev till Linda, dra iväg på promenad och köpa mig en dosa snus. Jag som trodde det skulle räcka med 2 dosor under julen. Tillåt mig skratta, hahahahaha. Nej. Så kul var det inte. Får rycka upp mig nu. Tror luft skulle vara det bästa. Vi höres mera sen. Nu väntar jag på samtal ifrån Lollo och att kl ska bli 5 så ska ja ringa lilla Micke. Undrar om jag ska försöka få tag på Patrik med. Vi ringer ju bara om varandra hela tiden. Inte bra inte bra.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback