Det är lika förståligt som att gnuerna äter gräs

Hahahaha. Pratar med lilla Patrik för tillfället. Det var ett tag sedan jag gjorde. Han är så söt. Det är få människor som kan få mig så glad som han. Se bara på den fina rubriken han gav mig nu. Bara sådär från tomma intet. Lilla Söta Patrik.
Annars tänkte jag prata lite om min korridor. Dom är så söta. Dom få underbara människor som jag umgås med här i korris har precis samma syn på de andra människorna i korris. Fast det är ju bara en människa vi pratar om här i korris. Och det är ju bitterfittan nr 1. Har nog aldrig träffat surare person. Och älskart att den bittra människan får kommentarer utav sina kompisar i korris att när den bittra personen kommer att bli gammal kommer det att bli den bittraste gamlingen nånsin. Så jävla äg.
Annars var det itne så mycket mera jag ville prata om. Bara bittra personer och sötpatrik.
Ha de gött alla.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback