Pinsamt

Hittar ingen defenition på ordet pinsamt. Men alla vet ju ändå vad det betyder. Ändå tycker man att SAOL borde innehålla ordet pinsam. Men det gör den inte. Så då borde man ju inte använda sig av den boken. Haha. Släng dig i väggen Svenska Akademiens ordlista.
Ville prata om saker som är pinsamma i detta inlägg. För jag har tydligen inte samma defenition på vad som är pinsamt jämfört med annat folk. Jag vet nån gång innan jul när jag skrek hej då till mina kompisar över halva torget här i Ö-vik. Då kom det ut en dam ifrån banken i 30-40 års åldern. Och hon sa högt "Pinsamt" så att jag skulle höra. Jag bara skratta och gick vidare hem till mig. Inte är det pinsamt att visa sina känslor öppet. Eller jo. Stå och råhångla med någon på öppen gatan är pinsamt. Det är lika fult oavsett vilka kön som gör det med varann. Skulle aldrig falla mig in att göra något sådant. Och det Annikak gör på fyllan räknas inte.
Nu till det som verkligen är pinsamt. Mitt kära MODO förlorade ikväll. Mot Brynäs. BRYNÄS. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DOM. Suck. Det är pinsamt. Riktigt jävla pinsamt. Fast MODO har alltid haft svårt för Brynäs. Och hur dom kan ha det förstår jag inte. Gävlebor är ju inget att hänga i julgranen direkt. Inte Sandvikenbor heller för den delen.
Nej. Nu finns det inte mycket mer att prata om. Jag ska sitta uppe ett tag till på grund av all tvätt jag har. Men det är bara 2 maskiner kvar. Så jag kommer att vara vaken länge till. Jävla kompisar man har som stlör mig mitt i tvätten för att jag ska simma. Fast skönt var det. Riktigt jävla skönt. De va ett tag sedan jag rörde på min boll till kropp.
Nu är denna tvätt klar. Ni får ha de gött allihopa så höres vi senare.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback