Howwckeypuwk

Loggade in på min bilddagbok idag. Vet inte riktigt varför jag har den. Eller jo. Det vet jag ju förståss. För att mina kompisar hade lösenordspärrat sina konton och vägrade ge mig lösenordet. Ibland är dom för elaka.
Tittade på gammla bilder och läste gamla kommentarer. Och Conny. Lilla söta Conny. Gud vad han är söt. Jag saknar mina kompisar ifrån Lysekil. Nu får dom fan ta och komma upp hit. Har inte träffat Patrik på snart 5 år och Conny ligger väl på 1-2 år. Kommer inte riktigt ihåg när de var vi sågs. Men de var i samband men nått av alla mina läkarbesök i Göteborg.
Annars händer inte mycket i mitt liv. Jag ska göra en hemtenta (som jag lovar att jag kommer skriva dagen innan den ska in och jag får göra en omtenta) och jag har underbara kompisar som har fixat bil så att jag kan hälsa på farmor idag. Har inte varit hos henne sen urnsättningen. Och de e nu snart 2 år sen. Men jag tror det blir lätt så. Att bor man alldeles för nära för att göra något går man aldrig dit. Helt sjukt egentligen.
Nä. Men om man ska hitta på något roligt att göra nu. Ska käka en bulle nu och se om man ska göra något åt sin axel. Nu har jag ju haft ont ett tag i den. Kankse inte så bra. Men men. Det försvinner nog snart. Ondhet brukar försvinna. Det är så ofta jag har ont att jag knappt minns hur de känns att gå smärtfri. Helt sjukt egentligen. Men men. Så är jag.
Ha de gött allihopa och på återseende.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback