Håll mina vingar en stund...

... en liten stund.

Vad är det för mening med allt egentligen? Det är inte många gånger per dag man får vara glad. Bara en massa gnäll ifrån allt och alla. Speciellt från folk som inte ens behöver gnälla. Och min hemtenta kommer att gå åt helvete den med. Finns inte en enda jävla bok att få tag i som jag behöver för att kunna skriva den.
Ibland hatar jag verkligen att vara Annika Fahlander. Skulle gärna byta med någon så att jag fick vara nån annan här i världen. En som kan skriva sina uppgifter i tid, som tar sig an och gör något som gör mig glad eller en som ser till att man inte är sjuk konstant hela tiden.
Jag kanske bara behöver en kram.
Hoppas ni andra är gladare. Jag är bara trött och lessen för tillfället. Syster rasade ju hela mitt liv igår. Först gjorde hon mig glad och sen försvann jorden under mina fötter. Det kändes som när Harry Potter var slut.

Vad ska jag nu göra med mitt liv?





Kommentarer
Postat av: Louise

Kramas med mig? :)

Postat av: Annika

Kramas alltid med dig

2011-02-16 @ 11:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback