So buy me somethin' to eat

OHHHHHHHHHHHH.
Annika var på hockey idag. Så jävla underbart. Och allt är tack vare mig. Lilla lilla jag. Helt sjukt. Och vägen dit är ju ännu sjukare.
Kan ju fförsöka berätta.
Vi ska ordna en julsittning med stung. Och dum som jag är tar jag på mig ansvaret för goodiebagsen som ska delas ut. Och de andra i grupper säger att jag borde kontakta arenan. Fatta paniken. Inte vågar jag sånt. Lilla fega jag. Men jag tar mod till mig och slänger iväg ett mail. Pratar med fel gubbe men han skickar iväg mig till en annan. OCh pang så får jag världens underbaraste erbjudande av dom. Säger inte här vad det är utifall nån läser min blogg. Inte för att det är så många.
Sen idag kl 15.30 ringer den här karl mig och undrar om STUNG vill ha 49st biljetter till hockeyn ikväll. Så jävla underbart. Tyvärr fick vi inte ut alla 49. Men nästan. Och jäklar vad kul det var. Annika borde gå på hockey oftare. Det är rena terapin. Hahah.
Men som sagt. Helt sjukt att lilla jag har kunnat fixa 49 st fribiljetter till STUNG. Det var inga dåliga platser heller. Det var dom dyra. På plan 4. Så jävla underbart. Så jag hoppas detta går vägen och vi får fler underbara erbjudanden ifrån arenan. Annika älskar hockey och MODO.
Fast den lyckan var ju kortvarig. Ångest 1 var också på matchen. Men men. Det var ändå inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Kunde bete mig som folk iaf. Fast jag försökte smita därifrån. Gick ju allt utom tiptop. Men så är det väl när man är ett gäng studenter ute tillsammans.
Prata även med J och syster under matchens gång å. Fan att man alltid skriver sms när det är som mest spännande. Men men. Är huvudet dumt får kroppen lida.
Nu måste jag sova. Svimmar snart känns de som. På återseende och ha en fortsatt underbar natt. Lägger ut en låt som låter ungefär som jag känn mig när jag är på hockey.

Natti natt folket.

Puss Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback