Själv e jag bakom lås och bom

ÅHHHH. Jag e så arg. Och jag vet att jag inte får vara det. Men jag är det ändå. Men som M säger. Jag hakar upp mig på småsaker. Men ändå. Dessa jävla dryga människor som har flyttat in i korridoren. Fy fan vad hemska dom är. Det är bara gnäll hela jävla tiden. Och aldrig är dom nöjda heller. Aldrig nånsin. Och igår. Åh igår. Fan va arg jag var då. Då har stockholmsbruden tagit en blomma ifrån tv-rummet och tryckt ner en mopp i den för att hon ska göra en gubbe. Va är det för en jävla idiot. ÅHHHH. Stackars lilla blomma. Och det här jävla gnället på dom konstant. Allt är fel. Och allt är skitigt och vi andra borde ändra på oss. Va fan. Det är bara 3 pers i hela korris som överbellamrar köket i disk. Och inte är det vi som dom gnäll på. Nej. Jag gillar dom inte. Som ni kanske märk.
Och en helt annan sak nu. Vissserligen är de gnäll de å. Men de e bra gnäll. Ha inte sex med en 20 åring. Sämsta jag varit med om på länge. Håll er till 22 åringarna. Dom är spänstiga och inge gnälliga. Don kör på som bara fan. ÅH. Underbart.
Som sagt. Håll er borta från småpojkar.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

fy fan alltså ! jag tycker verkligen synd om dig gohjärtat. men idioter finns det överallt, du får komma och vara hos oss hur mkt du vill sen när jag kommer upp :) håll ut nu, inte långt kvar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback