LOOSER

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!
Mitt liv e förstört. Varför å varför är jag så dum?
Varför har jag så svårt att känna igen folk?
Suck...
Vet inte om ni tittar mkt på GLEE. Men det gör jag. Och jag älskar GLEE. Eller GLEE och GLEE. Jag älskar KURT. Kurt är bäst. Men men. Hans karl i serien, Blaine. Jag hatar honom. Tycker han är vidrig. Är precis lika dryg som Rachel. Och nu tittar jag runt lite på IMDB och hamnar på honom av en slump. Blaine alltså. och vad får jag se då. JO. Det är nu det hemska händer här. Blaine, eller Darren Criss som han het på riktig, har spelat Harry Potter i en musikal. HARRY POTTER. VA FAN. JAG HAR SETT DEN MUSIKALEN ETT ANTAL GÅNGER PÅ YOUTUBE OCH ALDRIG ENS REFLEKTERAT ÖVER SAKEN. Jag skäms. Skäms.
Var bara det. Ska gömma mig under mitt täcke nu och skämmas lite till.

Natti Natt



Kommentarer
Postat av: Louise

Very_Potter_Musical%28DVDRip_Xvid_MP3" rel="nofollow">http://thepiratebay.org/torrent/6339465/AVery_Potter_Musical(DVDRip_Xvid_MP3)

2011-12-22 @ 10:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback