Everybody seems unkind

Ojojoj. Annika fick nå knäpp idag. Började dagen med att L ringer å väcker mig. Inte så konstigt då jag har varit vaken varenda natt i nästan 1 veckas tid. Nu natten som var är det närmaste jag kommit till att sova en hel natt. Är nästna lite stolt. Sen har L och jag suttit med den där förbannade c-uppsatsen i ett antal timmar. Hoppas handledaren börjat tycka att vi kommer någon vart nu. Vi har ju knåpat ner 7 sidor nu på absolut ingenting. OJOJ.
Öppnade de luckor jag glömt på min adventskalender i morse med. Fick panik när jag insåg att det är 21 idag och jag har inte köpt en enda julklapp. Så efter att L och jag pluggat klart drog jag ut på stan och spenderade pengar. Men så mkt skit köpte jag inte. Det enda som var onödigt i allt mitt handlandev vr nog julklappspapprena. Men det behövs ju ibland det å. Sen handlade jag mig lite mat på ICA å. Var ett tag sedan jag åt riktig mat.
Så när jag kom hem slog jag in paket, började tvätta, laga mat och städa rummet. Fråga mig inte vart min energi kom ifrån. Eller så var de bara så att jag lärade görat. Annika är ganska skitig av sig och har inte städat rummet sen september nån gång. Men jag orkar inte. Det är nästan bättre att bo i ett skitigt rum och slippa folket i korris. Dom gör mig så trött. Jag är ju bra å. Frågade F idag vilka som är kvar i korris. Till svar får jag att de e bara han och jag. Här har man koll. HAHA.
Och min mat sen idag. Gjorde en lite kylskåps/frys rensning. Fick ihop en jättekonstig kycklinggryta med blått potatismos. Fan vad jag är kung på potatismos. Förbannnat gott var det. Inte grytan då. Den var bara konstig. Men mitt potatismos. Eller så är det bara roligare att äta för att det är blått. Blå Congo FTW...


Sen tänkte jag prata om annat. Måste vara den konstigaste människan här. Men Telias nya julreklam. Jag skrattar så jag gråter. Den är grym. Speciellt:

"Vi fyller på.
PAPPA fyller på"

och

"Sluta larva er. Ni får inga paket.
JO DET FÅR VI"

HAHAHAHAHAHAAA...
Så jävla bäst. Och sant. Älskart

Nej. Nu ska jag duscha.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback