While trying to live the quiet suburban life

Vilken jävla familj man har. Har haft en sjukt hemsk natt. Har väl sovit 1 timme om man har tur. Går till jobbet och är där i 8 timmar. Jobbar konstant också + att jag var den enda som fick torka spyor hela dagen. Mot slutet av mitt arbetspass sa dom åt mig att jag såg lite blek ut. Men det är väl inte så konstigt. Med tanke på hur mycket jag har sovit och hur mycket jag tycker om att torka spyor. Jag fan hatar skiten. Allt som kommer ur munnen är sjukt jävla äckligt. Jag kan torka vilken rännskita som hellst. Bara jag slipper det som kommer ur munnen. Kommer hem vid halv 4 och totaldäckar i soffan. Mår skit rent ut sagt. Har ont i halsen och känner mig helt spyfärdig. Varm är jag nog också. Mina kinder osar värme iaf.
Men till familjen nu. Vaknar väl efter kl 5 någon gång och tittar på det underbara glamour. Fy fan vilken skit det är. Att folk vill titta på det frivilligt är över mitt förstånd. Sen kommer pappa hem vid 18 tro ja. Har ingen koll alls på vad klockan är. Sen så hör jag den där fittan (mamma) börja prata. Jag fattar inte hur ens förälder kan prata så mycket skit om ens eget barn. Och bara när vi hör också. Pratar hon med annat folk så är vi änglar. Hon är en så falsk människa så jag vet knappt vad jag ska göra åt saken. Men till det hon sa. Hon pratade på om att vi ALDRIG städar efter oss och att vi tror att hon är nån jävla piga som ska göra allt. Och sen börjar hon mala på att jag bara ligger och sover dagarna i ända och att jag kommer att vara vaken till kl 3 i natt. Men va fan. Är de så jävla svårt att fråga hur man mår? Till och med dom på jobbet såg ju att jag inte var riktigt 100. Jag hatar henne som pesten alltså.
Och jag vet att man inte ska prata skit om ens egen familj. Men hon är asdryg. Vi får alltid höra hur dåliga vi är och att man är för ung för att ha ont och det ena med det andra. Ni skulle ha hört henne för några år sedan när jag fick ont i ryggen och inte kunde jobba. Då var de någon fixide jag hade fått för när hon var så ung hade hon aldrig några problem med nått. Och man kan ju inte vara sjukskriven som sommarvikarie heller. Det är ju bara att käka en alvedon eller 2 och sedan ta sig till jobbet. Men nu när jag mår lite halvrisigt bara. Ja då måste jag mer eller mindre sjukskriva mig. Förstår mig inte på den kvinnan. Hon är fan det värsta jag mött i hela mitt liv.
Och en sak till om henne. Hon tycker mycket om att prata skit om sina kompisar för syrran och mig. Men hon säger aldrig ett ord till dom. Och sen påstår hon att hon är ärlig och alltid säger vad hon tycker. Jo tjena. Och syrran blir ju lack som fan och säger att hon är falsk. Då till försvar säger hon att vi har missuppfattat det där med falsk. Jag undrar jag vem som har missuppfattat det egentligen.

Nej. Nu ska jag se klart på min film här. Lära skriva av mig lite bara.
Hoppas ni har bättre dag än vad jag har haft iaf.
Ha de gött

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback