Words are not enough action speaks louder

Tänkte jag kunde kassta in ett inlägg här innan jag går och lägger mig. Är sjukt trött nu. Men så har man ju suttit uppe alldeles för länge om nätterna. Fast det är ju inte säkert jag somnar bara för att jag tänkte lägga mig tidigt. Olles kommer ju att dunka på till kl 2 inatt så.
Nej men. Det va ju inte det jag tänkte skriva om. Idag har det vart tjejkväll på stan här i gammla Ö-vik. Vilket betyder att vissa affärer har öppet till 21.00 och har reat några varor till reapriser som knappt existerar. Och jag tänker aldrig ens komma på tanken att skriva något om mode i denna blogg. Så ni får gissa vad jag har köpt. En  enda sak tänker jag storskryta om i alla fall. Gick förbi MODO-shoppen och såg att dom hade specialpris på hockeybiljetter. Det var gå 2 betala för 1. Så Linda och jag köpte oss 2 biljetter för match på tisdag. Jajjemen va härligt. Ska bli så fetjävla roligt att äntligen få gå på hockey utan alla jävla brynäsare. Jag hoppas innerligt att jag får det bättre nu än sist. Men det tror jag nog. Vi har ju sittplatser för det första. Och för det andra så är det ju bara Linda och jag å. Härligt härligt. Nu ska jag skrika halsen av mig. HAHA.
Ja. Det var väl det enda. Jag ska på hockey och är själaglad över det.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback