When I'm in New York you're doing Rome

Sitter här och tittar på klockan. Hon var 23.00 nyss. Tänkte bara göra 1 sak till innan jag gick och la mig. Det gick ju bra. Skitbra.
Sitter och lyssnar på lite BWO för tillfället. Vilka minnen man får fram. Kom på att det fanns 1 låt jag totalälskade med dom och letar fram den på skypen. Helt otroligt att jag kommer ihåg vad den heter. Jaja. Låten är "Sunshine in the rain" i alla fall. Den är så helt underbar. Det är verkligen en låt som man kan sitta och fundera till hur länge som hellst och hitta på en massa fåniga och dumma sagor till. Som att Annika skulle vara den stora världsmästaren och alla andra mina små undersåtar (hur fan de nu stavas). Jaja. Nu blev det riktigt löjligt här. Men jag har sovit dåligt i flera dagar nu. Borde ta och lägga mig. Men men. Här får ni låten å. Den är bäst.

BWO – Sunshine In The Rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback