Öh? Va? Är jag flintis?

Oj då. Nu är det ju en evighet sedan som jag uppdaterade min blogg. Men vad kan jag säga. Så mycket har hänt i mitt liv också.
Det enda roliga är väl att jag har fått träffa mormor och morfar igen. Dom Har blivit gammla och jobbiga av sig. Jobbigare än vanligt då.
Sen har jag även fått träffa resten av familjen då vi hade någon form av släktträff och jag höll på att döda mina föräldrar. Hur i helvete kan man vara så egocentrerade som dom?
Jag har börjat i en ny klass och har aldrig känt mig så uttittat som då.
Ja. Som ni ser så händer inget i mitt liv. Men det med klassen räknas nästan inte. För det hände ju i måndags. Är även med i STUNG för jag tänkte att jag kunde hjälpa dom med lite saker som man kan behöva hjälp med. Men fy fan för att vara med i STUNG. Hälften av personerna som sitter i styrelsen har man lust att ge en rak höger. Kommer ihåg i tisdags när det var dags för brännboll. Jag bar på raketerna dit och en i styrelsen säger att vi alla ska nog dela på att bära raketerna dit efterson det är lite tungt. Jättebra tycker jag och tar raketerna den första biten. Trodde jag ja. Haha. Dom sprang ifrån mig det första dom gjorde och sen fick jag bära den där jävla pjäsen enda fram dit vi skulle. Men nu hade jag en sån tur att det kom en kille efter vägen och undrade om jag ville ha hjälp. Jättegärna svarade jag och mer eller mindre kasstade raketerna i armarna på han. Sen när man kommer fram och frågar om va som händer får man ett snäsande/fräsande svar tillbaka att det vet jag och att jag borde flytta på mig. Visst känner man sig behövd. Jajjemen. Eller så inte. Och sådana människor ska bli sjuksköterskor. Lycka till i ditt liv. Jag hoppas nån kommer och är lika sur mot dig nån gång. Fick sån oherhört lust att kalla folk för fittor nu också. Fast det får man ju inte. Men kul hade det varit. HAHA.
Men men. Efter den bbrännbollen blev jag sjuk förkyld och har stannat hemma sedan dess. Och inte har det släppt något heller med min sjukdon. Har fortfarande ont i halsen och huvudet, mår illa och känner mig allmänt nere. Inte bra. Inte bra.
Sen får vi se vad som händer ikväll. Om jag är med på STUNG-middagen eller inte. Känns ju ganska dumt. Pratade med en av dom vettiga i den där styrelsen. Det finns 2-4 st som är någorlunda i den styrelsen. Och hon pratade om att hon skulle kolla om jag fick komma på middagen, annar skulle hon skriva upp mig. Det är ju typ det snällaste jag har hört ifrån dom. Förutom dom gångerna dom skäller på mig för att jag tvättar golven för bra. Det är ju snällt det å.
Men som sagt. Nu sitter jag här och ät megasjuk, Elena är här och våldgästar mig mellan skolans alla föreläsningar och Elena hälsar så gott till alla mina läsare (alla ni 5 eller hur många ni nu är)
Ha det gött allihopa. Det var skönt att få prata av sig ett tag.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback