Idol

Har nu sett Idolauditionen från skåne och har bara en fråga som maler i mitt huvud. Hur fan kan skåne ta fram så underbart härligt sjungande karlar? Förra året var det Calle. Jag hörde honom och sa på en gång att han ska vinna. Det var den vakraste rösten jag hört på länge. Och nu när man sitter och tittar på Idol ifrån skåne så kommer en till karl dit öppnar munnen och sjunger med den underbaraste rösten någonsin. Om nån undrar så hette han Jay nånting. Jag vet inte. Men karlar och gitarrer är något helt underbart.

Nu blev jag lite smått chokad här. Trodde Idol var slu. Men nej. Det fortsätter. Wohoo. Men men. Nu måste jag titta. lägger in en liten film med Calle först bara. Så underbar karl. GAHHHH...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback