H O C K E Y HOCKEY

Ja. Vad kan jag säga. Har varit mkt duktig idag. Ha ringt försäkringskassan idag och fixat med min ledighet efter op. Så snart lär jag få ännu mera klartecken ifrån CSN. Iofs så får jag redan pengar ifrån CSN. Men den tiden som jag var hemma efter operationen skulle jag egentligen inte få några pengar ifrån CSN. Men det skulle lösa sig om jag fixade med försäkringskassan. Och det har jag gjort idag. Haha. Ibland är jag bara så duktig.
Nu sitter jag här på mitt rum och ska fortsätta städa lite. Eller städa och städa. Jag ska byta sängkläder. Men det är lite städa i det också tycker jag. Och medan jag gör detta så virrar hockeyn ifrån datorn. Kan ju inte missa MODO nu när det börjar så bra. Fast när det går bra för MODO i början så brukar det ju gå helt åt pipsvängen. Så vi håller alla tumma vi kan att det kommer att gå bra för dom.
Så till sist så tänkte jag bara lägga ut en video till. Känns som om att det är det enda jag gör nu för tiden. Lägger ut en massa dåliga videos på min blogg istället för att prata ur mig så att mitt hjärta kan få leva några dagar till. HAHA. Men men. Jag dog när jag såg den här på tv:n. Så jag tänkte dela med mig lite.
Hej hej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback