DÖR, med stort D

Sitter här somg sagt och lyssnar på hockeyn. Som för övrigt går helt åt helvete. PISS. När min syster skriver till mig på msn och verkar mer hysterisk än vanligt. Skickar en länk och jag trycker på den som vanligt för att se vad det är. Det jag ser får mig att sluta andas, skrika, gråta och bli allt mer lik en liten 12-årig flicka. Det min syster skickar är MCR:s hemsida som visar hur dom nu har återförenats och börjat spela igen. Jag blir ju inte lite töntig. Sen måste vi bara prata lite i telefonen också bara för att bli ennu mera sentimentala och barnsliga. Känns skönt att få bli den där lilla 12-åriga flickan ibland som får skrika för små meningslösa saker som lyser upp hela ens vardag för några få minuter. Så underbart så underbart. Och bara för att det finns 30 miljoner olika videos på min blogg nu får ni klicka på länken istället. HAHAHAHA.
PUSS PÅ VÄRLDEN. JAG ÄR GLAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback