Vacker utan spackel

Ett helt meningslöst inlägg bara sådär.
Ska snart se på Sandra Bullock och Hugh Grant på TCM.
Men till det jag ska prata om. Gjorde ett helt meningslöst test på spela.se. Ett skönhetstest rättare sagt. Det gick ut på vilket smink jag inte kunde leva utan. Och svaret, dun dun dun, ögonskugga. Med texten till" Du njuter verkligen av ögonskugga! Du har tillgång till ett fullt färgspektrum och skapar en ny fräsch look varje dag som väcker uppmärksamhet."
Jag vet inte. Räknas ögonskugga i färgerna brunt, guld, svart och grått som ett fullt färgspektrum? Och skapar en ny fräsch look varje dag? Ja visst. Varför inte. De mörka ringarna runt ögonen skiftar ju lite från dag till dag. För jag tror inte att använda ögonskugga 1 gång varannan månad räknas riktigt.
Mer hade jag inte för idag. Mer än att jag mår sjukt jäkla illa över att ha vräkt i mig en halv Ben & Jerrys.
Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback