Tik Tok

Dag nr 2 på min och Lindas diet. Fy fan. Det enda jag har gjort idag är sovit och ätit. Om man bortser från mitt pluggande i biblioteket i morse. Eller plugg och plugg. Jag förtår inte varför jag inte kan plugga. Hur jävla svårt kan det vara att intala sig själv till att skriva klart en uppsats som jag behöver skriva till typ 3 smågrejjer. Ibland hatar jag verkligen mig själv att det är roligare att sitta och läsa fanfiction än att göra något som har med min framtid att göra. PISS SKIT.
Men men. För att prata om roligare saker. JAG SKA PÅ HOCKEY. Ska gå snart å. Linda och jag ska bara äta vårt sista mål mat för idag. Pannbiffar och sallad. Mumsigt värre. Sen bär det av mot Fjällräven Center. TJOHOO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback